Kantoorruimte huren bij Business Center Zilverhoek.
Wilt u een kantoorunit huren? Zilverhoek is een uniek en eigentijds Business Center, op basis van een all-in concept. Zilverhoek biedt u de juiste plek aan wanneer u wilt werken op een flexplek of bedrijfsruimte en daarmee werken vanuit

een vaste locatie. Zilverhoek biedt de ideale office units in een compleet gefaciliteerde ambiance, zonder dat u daar hoge maandlasten voor betaalt. Wij zijn uw ideale adres voor het huren van kantoorunits, onafhankelijk van hoe
groot uw onderneming is.

Wat biedt het Business Center u als bedrijf?

ONTVANGST
Niet alleen u, maar ook uw gasten zullen worden ontvangen door onze receptie.

BENODIGDHEDEN
De vergaderruimtes beschikken over een flip-over en beamer.

WIFI
Gratis gebruik van veilige wifi voor u en uw gasten.

KOFFIE/THEE FACILITEITEN
Tijdens uw vergadering wordt u voorzien van koffie en thee..

GRATIS PARKEERPLAATS
In ons Business Center kunt u naast het gebouw parkeren.

LUNCH
Het is mogelijk om tegen een meerprijs een lunch te bestellen.

Huren van kantoorunits met extra service
Het huren van een flexplek bij Zilverhoek Business Center biedt u vele extra’s, zo kunt u bijvoorbeeld gebruik maken van een centrale receptie met secretariaat, die tevens licht administratief werk voor u uit handen kan nemen. Daarnaast

zijn we u graag van dienst met koffie/thee voor uw bezoek en neemt het secretariaat onder uw bedrijfsnaam de telefoon voor u aan. U kunt zelfs de postverwerking uit handen geven, waardoor het huren van vergaderruimtes of kantoorunits
leidt tot veel meer dan slechts de beschikbare ruimte op een geschikte locatie.

VIRTUAL-OFFICE

  • Toegang tot een ingericht kantoor.
  • Adres voor uw officiële documenten.
  • Vrij gebruik privé parkeerplaats.
  • Secretariaat diensten.
  • Ontvangst van uw klanten.
  • Vrij gebruik vergaderruimte.
  • Vrij gebruik van keuken

FLEX-OFFICE

  • Volledig ingericht gedeeld kantoor..
  • Gedeeld IP-telefoontoestel.
  • Maatschappelijke zetel/commercieel adres.
  • Adres voor uw officiële documenten.
  • Vermelding bedrijfsnaam in en buiten het pand.
  • Vrij gebruik van parkeerplaats.
  • Ontvangst van uw klanten.
  • Vrij gebruik vergaderruimte.
  • Vrij gebruik van de keuken.

Full-service

  • Volledig ingericht privé kantoor..
  • .Privé IP-telefoontoestel.
  • Maatschappelijke zetel/commercieel adres.
  • .Adres voor uw officiële documenten.
  • Vermelding bedrijfsnaam in en buiten het pand.
  • Vrij gebruik van parkeerplaats..
  • Ontvangst van uw klanten.Vrij gebruik vergaderruimte.
  • .Vrij gebruik van de keuken.

€ 450,00 p/m

Bovenstaande formules zijn exclusief: – Telefoongesprekken, deze worden maandelijks gefactureerd – Gebruik van de printer: Eerste 50 A4 zwart/wit pagina’s zijn gratis, daarna € 0,07 zwart/wit per pagina. Voor A4 kleuren printen betaalt u € 0,15 per pagina – Eerste 25 A3 pagina’s zwart/wit zijn gratis, daarna € 0,10 per pagina. Voor A3 kleuren printen betaalt u € 0,20 per pagina. Extra secretariaat diensten worden vanaf 1 uur in rekening gebracht (€ 25,00 p/u).